2015/03/01

Hair surgery

Hei kaikki!  (Päivitän nyt nopsaan kun Sanna tulee ihan kohta kylään!) Kävin eilen Iidan kanssa tämän tädin luona operoimassa hiuksia. Olin totaallisen kyllästynyt mallittomiin ja kuiva latvaisiin hiuksiin, jotka ei asettunut nopeasti minkäänlaiseen kampaukseen. En muutenkaan pitänyt hiuksia lähes koskaan auki ilman pidennyksiä. Reilut 10 cm näistä sitten lähti ja hyvä vaan.  
  En voisi olla tyytyväisempi. Nyt mulla ei mee tuhatta vuotta hiuksia laittaen ja pohtien jaksanko laittaa pidennyksetki, koska nyt mun omatkin hiukset näyttää järkeviltä! Ja on niin vapaa olo kun katkeilleet latvat ei oo tiellä ja takkuunnu koko ajan...
  Tarkka silmäisimmät ehkä huomaa että värikin on muuttunut. Valitsin kaupassa kiireellä värin ja kotona pistin sen päähän ja huuhdoin värin pois. Hiusten kuivuttua Iida sano et mun hiukset on tummemmat kuin sillä ja olin silleen ei jeesus mun hiuksethan on about mustat! Mulla ei ikinä oo ollu niin tummia hiuksia!
   Onneks nää on nyt muutaman päivän aikana haalistunu aika paljon ja ajattelin nyt seurailla paljonko nää vielä vaalenee ennen kuin/jos ostan värinpoiston...
Lol! Tilasin Iidalle ystävänpäivälahjaks Xfrm x Cocomi Naruse setin johon kuului tytyn kuvalla varustettu paita ja juliste sekä Cocomin suunnittelema muki. Ja tais siinä tulla jtn pikkukuviakin mukana... Mutta kuten yllä olevista kuvista huomaa Iida ei ollut ainoo joka nautti tästä lahjasta. Sain kyllä päivän naurut kun vääntelin tota!  So this is the reason why you should not make shirt with your face on it! XD  Ja jos joku nyt eksyy hakusanalla: "Cocomi Naruse" niin sitä mitä etsitte ette täältä löydä! 

4 kommenttia:

  1. You have such beautiful hair! Wow!

    www.JoshuaHideki.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks! I finally had the courage to cut my hair 15 cm shorter!

      Poista
  2. Ootko muotoillu sun hiukset jotenkin noissa kuvissa esim suoristusraudalla suoristanu ja latvat taivuttanu vai onko ne luonnostaan latvoista noin taipusat? Menee jotenkin niin nätisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei valitettavasti mee noin luonnostaan, vaan suoristusraudalla suoristan ja käännän latvat.

      Poista