2015/05/27

PINK x 3

Hei! En varmaankaan ole ainut kenen kesä ostoksissa toistuu tavalla tai toisella ne tietyt värit. Itelle on tänä kesänä (hieman yllättäen) kolahtanut pinkki.  Pinkin lisäksi mun ympärivuotiset suosikit: musta ja eritoten valkoinen on löytäneet tiensä mun kesä lookkiin. Myös vaalea farkunsininen sopii  kivasti näiden värien kanssa.
Tässä viimeisimmät pinkit ostokset.  //  Recent pink purchases.
Oon ollut nudehuulien ystävä niin kauan kuin vain muistan, mutta talvella tykästyin kovin kirkkaanpunaisiin huulipuniin ja nyysinkin äidiltäni pari. Näin kesäksi päätin hommata pinkin huulikiillon ja löysin sopivan Sokkarilta. L'orealin 104 Mafia Gloss on juuri sellainen mitä etsin: sopivasti pingmenttiä ja ei glitteriä (mikä ehdotonta plussaa)! Ah!
Mun ehdoton lemppari kynsilakka tällä hetkellä on L'orealin 210 shocking pink! Tää tulee niin olemaan mun tän kesän ykkönen! Kun on tottunut siihen että kynsiä saa laitaa ja koristella monta tuntia, niin on ihanaa että saan silmää hyvinkin paljon miellyttävät kynnet nopeasti ja vaivattomasti.
Jokin aika sitten tilasin ebaysta pinkin laukun, joka olikin liian pieni käyttötarkoitukseeni. Päätin sitten laittaa edellisen laukun myyntiin ja hommata Taobaosta sopivamman yksilön. Rakastan tätä laukkua tosi paljon ja tänne mahtuu kaikki mitä suunnittelinkin. Musta tuntuukin nyt että mun vaatekaapista löytyy kaikki mitä oon sinne kaivannut ja siksi olenkin nyt virallisesti shoppailu lakossa. Plus pari edellistä kertaa tullin kanssa ovat olleet liian tuskaisia..että lakkoiluun vaikuttaa sekin että on hermot riekaleina! Hahah! 

Onko teilläkin tälläisiä "kesä-värejä" ja kolahtiko joku näistä?

- I feel like pink is one of my favorite colors this summer. Other color that I've always filled my wardrobe with are black and especially white. I also like very light denim blue! I think these colors go very well together.
- My favorite pink things atm are this nail polish, lip gloss and this bag from Taobao.
- Let me know in comments have you fell for pink or any other these colors this summer. If not, what are yours number one colors this year.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti