2014/11/26

Meeting Sari aand Niina @ Amarillo

Pari viikkoa sitten Sari ja Niina palasivat Suomeen Japanista. Ja Sari toi mulle tuliaisia! Jee! Olin niin iloinen, kun Sari toi tuon Delylen setin, jota olin pitkään himoinnut. Sen lisäksi sain tuon Radyn kassin ja kataloginkin!
Oh oon niin rakastunut tähän! Mulle on nyt tainnut tapahtua peruuttamaton tyylinmuutos, kun ei D.i.a. enää iske muhun! Hahah! Mut anyway koska tää ei oo ihan puhtaanvalkoinen niin ei tarvii heti pelätä esim. bussissa, että penkistä tarttuu jtn väriä...

Silloin kun tää setti tuli ensimmäisen kerran myyntiin halusin sen mustana. Päätin kuitenkin kapinoida mun niin mustaa vaatekaappia vastaa ja päädyin siihen ettei toi valkoinenkaan hassumpi ole. Näin jälkeenpäin tuntuu siltä, että valkoinen oli oikea vaihtoehto mulle ja pukee mua omasta mielestä paremmin kuin musta yksilö.
Nähtiin taas Amarilillossa hyvän ruuan ja juoman sekä kuulumisten vaihtamisen merkeissä. Mitä muutakaan sitä voi perjantai-iltaan toivoakkaan!  

-Sari and Niina returned from Japan and Sari brought me souvenirs. Yay! I got set (top & skirt) from Delyle Noir, Rady catalog and Rady shop bag.
-I'm so in love with this set! I wanted it in black when it first came for sell, but then decided that I want some other colors than black to my wardrobe. And couldn't be more happy with this white one! I think it suits me better than black one would have.
-So we meet Sari and Niina at Amarillo. Delicious food, drinks and great company, that's what best fridays are about! ♥

3 kommenttia:

  1. ääh ootte sarin kaa niin nättejä ja tyylikkäitä ;--;;
    voinko kysyy et missä koossa ostit ton edellisen merkinnän takin ebaysta? aattelin tilata saman mustana ja en oo varma koosta :) kiitti jos autat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!
      Ostin ton mun takin koossa s. En tiennytkään että niitä saa myös mustana! :D

      Poista
    2. Joo löysin mut vaan eri myyjältä! Ainaki samalta näyttää :)
      Kiitos vielä!

      Poista